Monday, April 20, 2009

Buku Politik Pertama BloggersNetwork@Perak Dipasaran

Buku Politik pertama yang berjaya dihasilkan oleh kumpulan blogger dari BloggersNetwork@Perak dengan kerjasama Urusetia Penerangan Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Perak selamat dilancarkan oleh Ahli Parlimen Bukit Gantang yang baru, Dato' Seri Ir. Mohamad Nizar malam tadi. Buku yang mengupas secara terperinci episod rampasan kuasa di Perak ini wajar dimiliki oleh setiap pelayar yang mendokong keadilan. Lebih 500 unit telah terjual malam ini sahaja. Edisi Jualan online terhad kepada 200 unit.


Jualan buku seumpama pisang goreng panas di tapak ceramah malam tadi !


Serbuan peminat buku ke gerai Urusetia sebaik sahaja DS Nizar melancarkan dengan rasmi buku 'berhantu' itu. Edisi Terhad beb...


Buku yang bertajuk Rampasan Kuasa Negeri Perak yang mengandungi 156 muka surat ini mesti dimiliki.

Buku yang dijual pada kadar harga RM15 ringgit seunit (tidak termasuk belanja pos), mula dijual di kawasan tapak ceramah malam tadi dimana sambutan hebat telah diberikan oleh pembeli khususnya peminta politik Malaysia. Edisi cetakan sulung ini hanya terhad kepada 1000 unit sahaja.

Kepada mereka yang berminat sila buat tempahan anda melalui email-email berkenaan -

* "mat saman kati" ,, : matsamankati@gmail.com
* "al-banjari" : albanjari online@yahoo.com
* "topeng perak unmasked" : poji2ya@gmail
* "cyberboron" : cyberboron@gmail.com
* "dugong darat" , : mshahhanaz@gmail.com

Harga jualan secara on-line akan diputuskan (termasuk belanja penghantaran didalam Malaysia sahaja ) paling lewat esok. Dapatkan segera, buku ini tidak dijual di pasaran terbuka. Tempahan dibuka sekarang !

No comments:

Post a Comment